Friday 28 September 2012

Frumoasa mea străin



Frumoasa mea străin

Nu mai sunt omul care te iubește încă
Nu mai sunt ideal care te iubesc
Eu nu sunt pasiunea, care nu, doarme
Eu nu sunt lumina care urmărește moartea

Sunt un exilat, care regreta timpul său
Eu sunt proscris, uitarea vechi așteaptă
Mi-am pierdut cenușa, acolo a fost mult timp
Am văzut o umbră în vid

Palidă reflecție a cine am fost înainte de
Văd încă fața ta în ochii tăi albaștri
Dacă el vine înapoi, am devenit,
Data viitoare?

Mi-e teamă că o zi un sarut
Nu este un adio
Moartea pentru mine.
Mă tem că, în tăcerea de absenta ta.

Eu nu pot găsi calea care duce la tine
Eu locuiesc într-o insulă pustie și rece
Departe de tot iubesc, din tot sufletul
Și eu strig numele tău.

Am urmat peste tot sufletul tău
Și tu m-ai abandonat, nu stiu de ce
Ai plecat fără să spună nimic
Blocați într-o tăcere care mă omoară.

Kamel Heriouil.

No comments:

Post a Comment

Vous avez aimé cet article!
Merci de laisser un commentaire!