Saturday 22 September 2012

Tu (You)


Poem, written in English, Saturday, Sept. 23, 2012.
Translated into Romanian, is dedicated to my very dear Romanian Dora.
Tu

Ai într-o zi de toamnă;
Cu un sarut virtual de simplu a câștigat inima mea,
A schimbat viața mea într-un ton somnifer
Și fă-mă să trăiesc fericire, euforie!

Astăzi, în ciuda constrângerilor,
Și distanța "Te iubesc"
Eu visez cu tine la viata mea
Și, după cum pentru frumusețe și Prințul Adormita!



În dimineața mă gândesc la tine,
Și toată ziua, vreau să fiu în brațele tale
Gândurile mele, inima și sufletul meu sunt ale tale,
Viața mea nu este nimic fără suflet, fără respirație!

Din moment ce ai venit în viața mea,
Mă faci să mă visezi, sa vezi viata in roz
Și a reînviat fanteziile mele cele mai indraznete dorințele mele îngropat!
Inima mea înainte de a răsturna. Oprește.

Tu ești mai rar decat aurul, decât orice altă dimensiune ...
Te vreau pentru totdeauna.
Te iubesc, te ador,
Mine și să completeze gândire și strălucire ta.

Ai într-o zi de toamnă;
Mi-ai luat tot sufletul,
Cu mâinile moi și drăgălaș
Ați câștigat inima mea și mintea mea.

Visez doar de tine de fiecare dată
Fiecare moment care ma desparte de tine.
Ești atât de frumoasă, atât de pură
În visul meu, vreau să te țin!

Kamel Heriouil

No comments:

Post a Comment

Vous avez aimé cet article!
Merci de laisser un commentaire!